Zwroty i Anulowane Zamówienia

Staramy się rozpatrywać zwroty w ciągu 3 dni roboczych. Prosimy jednak mieć na uwadze, że czas na zaksięgowanie środków na Twoim koncie wynosi do 10 dni roboczych.

NASZA 30-DNIOWA GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY

W Osmio chcemy, abyś był zadowolony za każdym razem, gdy robisz u nas zakupy. Od czasu do czasu jednak wiemy, że możesz zmienić zdanie. Zgodnie z naszą 30-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy, każdy zakupiony u nas produkt może zostać zwrócony pod warunkiem, że jest nieużywany, w oryginalnym opakowaniu, wraz z wszystkimi komponentami, częściami i wszystkimi otrzymanymi przedmiotami promocyjnymi.

Jeśli chciałbyś zorganizować zwrot korzystając z naszej 30-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail info@osmiowater.pl.

Koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi nabywca, ale żeby ułatwić proces zwrotu na życzenie możemy pomóc w zamówieniu kuriera.

Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, sprawdzimy jego zgodność ze stanem fabrycznym, anulujemy zamówienie i zwrócimy pieniądze we wskazany przez Ciebie sposób. Jeśli po sprawdzeniu stwierdzimy, że towar był używany, uszkodzony lub niekompletny, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu lub do zrefundowania części kwoty.

Prosimy o uprzednie uznanie okresu do 14 dni na przetwarzanie przesyłki. Po wystawieniu zwrotu może minąć 5-7 dni, zanim środki zostaną zaksięgowane na Twoim koncie (zależnie od Twojego banku).

Nie jesteśmy w stanie zwrócić środków za niektóre towary, takie jak towary na zamówienie, towary cięte lub mieszane według Twoich wymagań, chyba że są one wadliwe.

Opłaty za dostawę małych przedmiotów lub zamówienia międzynarodowe nie podlegają zwrotowi.

Przed odesłaniem jakiegokolwiek przedmiotu do nas prosimy o kontakt. Zwroty muszą być autoryzowane.

Opłata manipulacyjna w wysokości 5% zostanie naliczona w przypadku specjalnych ofert i zamówień z rabatami dla firm.

USZKODZONE PRODUKTY

Jeśli rozpakujesz produkt i będzie on uszkodzony, skontaktuj się z nami natychmiast. Zwrócimy lub wymienimy dowolny produkt, którego uszkodzenie zostanie zaakceptowane przez kuriera. Wszystkie uszkodzenia muszą być zgłoszone do Osmio za pośrednictwem e-maila info@osmiowater.pl w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki.

WADLIWE PRODUKTY

Najpierw zalecamy skontaktowanie się z naszym zespołem pomocy technicznej posprzedażowej za pośrednictwem info@osmiowater.pl, aby sprawdzić, czy możemy rozwiązać Twój problem i oszczędzić Ci kłopotów związanych z odsyłaniem produktu.

Jeśli masz swój produkt krócej niż 30 dni:
Z chęcią zwrócimy lub wymienimy Twój produkt, jednak wadliwy produkt musi zostać zwrócony przed wysłaniem nowej jednostki. Jeśli produkt jest wadliwy, masz możliwość naprawy, wymiany lub zwrotu. Prosimy o kontakt za pośrednictwem e-maila info@osmiowater.pl.

Jeśli masz swój produkt dłużej niż 30 dni, ale w okresie gwarancji produktów (zwykle minimum 12 miesięcy):
Naszym celem jest jak najszybsze rozwiązanie problemu. Najlepszym sposobem jest sprawdzenie, czy producent oferuje infolinię, naprawę lub usługę gwarancyjną. Prosimy o sprawdzenie szczegółów gwarancji dostarczonych wraz z produktem.
W przeciwnym razie skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej pod adresem e-mail info@osmiowater.pl. Ocenimy, co jest nie tak i w zależności od okoliczności możemy zaoferować naprawę lub, jeśli to niemożliwe, wymienić przedmiot na ten sam lub równoważny model.
W każdym przypadku zastrzegamy sobie prawo do inspekcji produktu i zweryfikowania wady.

NIEKOMPLETNE ZAMÓWIENIA

W mało prawdopodobnym przypadku brakujących części w Twojej dostawie lub zamówień, które są niekompletne, w przypadku opisanym powyżej zastrzegamy sobie prawo do dostarczenia zamienników tych części lub przedmiotów. Brakujące części lub przedmioty muszą zostać zgłoszone w ciągu 48 godzin od dostawy.